Comments
-
Thanks for clarifying that @Belvdb - most appreciated! Since you upgraded through our website, you could use our self-serve look up tool to identify the email address that's associated with the charge for your upgrade. Is it an exact match with the one you see on your settings online?
-
Hey @Belvdb, sorry to hear you're having issues with this. Could you clarify if you upgraded your account through the app store on a mobile device or via our website directly? What is reported in your account's plan tab exactly?
-
Hey @"mitchrosefelt", sorry to hear about this. Can you let us know some additional information in order to have a better look into this issue for you? For example, what is the exact OS of the devices that have this issue and, also, what is the version of the desktop app installed there? Could you send us a screenshot of…
-
Hey @"sophia66", sorry to hear you're having issues with this. Could you let us know what exactly is reported in regards to your account's quota under your plan tab? Also, do you happen to see any folders listed on this page?
-
Hey @"allard", sorry to jump in, but have you made sure your devices are meeting all of the requirements as outlined here? If they do, could you send us a screenshot of how it looks like on your end so that we can have a visual too?
-
Hey @"cranerr", sorry to jump in, but could you clarify if you're having an issue with downloading the files or just previewing them? If possible, could you send us a screenshot of how this looks like on your end so that we can have a visual too?
-
Hey @"sustainingfarmers", sorry to hear this is still an issue for you. To disconnect the integration from your account, navigate to your Connected Apps tab and remove it from there. Once this is done, you can re-connect to your account through the App Center. Let us know if this improved matters for you, Maggie.
-
Hi all - thanks for flagging this with us and happy Monday! For anyone still seeing a blank page when navigating their Dropbox account on the website, could you please confirm that you've already tried another browser, clearing your cache or an incognito window and you're still noticing the same behavior? Let us know if…
-
Hello there @"Hopeless"., welcome to the Dropbox community. Dropbox Passwords on your PC, is accessible as a browser extension. To remove it, you need to remove the Dropbox Passwords extension from your browser. Otherwise, could you please elaborate on the issues that it is causing? We would be more than happy to assist…
-
No worries @"Goldfich" - I've just sent you an email to investigate further. Whenever you get the chance, please have a look at your inbox and we'll take it from there.
-
Thanks for keeping me in the loop @"Goldfich" May I reach out via email to have a further look into this internally? Let me know and I'll use the email address that's connected to your profile here, on our Community.
-
Did you also check your email's spam/junk folder after resetting your account's password @"Goldfich"?
-
Thanks for your feedback on this and I'm glad to hear this helped, Dan. See you around the Community and take care!
-
Hey @"danbett", sorry to jump in here, but I just wanted to mention that the 'Send with Transfer' option has been replaced by the 'Send a copy' option recently. I hope this clears things up, Dan!
-
Hey @"Goldfich", sorry to hear you're having issues with this. Could you try adding "no-reply@dropbox.com" to your email's contacts or address book and repeat these steps to reset your password?
-
I'm glad I could clear this up for you @"kcostello" & @"jovanski" Cheers!
-
I sent you an email to your open ticket yesterday @"abhinavj86" Let me know if you haven't received it, so that I can re-send it for you.
-
In that case, you may want to flag this with Microsoft directly as well @"cs1970" Cheers!
-
Thanks for your feedback on this @"cs1970" - we've passed it on to the team. Let us know if you have anything else to add.
-
Hey @"sapelzin", sorry for the late reply. If you're still having issues with this, may we reach out via email to investigate a tad further?
-
Hey @"tonieads", thanks for joining the discussion here. Can you give some additional information about the update that was mentioned in the email you received? Also, it sounds like you're looking at files that are online only and not locally available to your computer yet. Have you tried selecting the files or folders…
-
Glad to hear you managed to resolve this in the end @Arjun S. - thanks for keeping us in the loop too. See you around the Community and have a lovely week ahead!
-
Hey @"parmessy", sorry to hear you're having issues with this. Could you clarify the platform you're noticing this on and send us a screenshot of the exact error you're seeing as well?
-
Hey @"Chuckles333", welcome to our Community and happy Monday! Can you please clarify what devices are you using and if you have the Dropbox apps installed there? Are you using the Excel app directly to edit your files or are you using the online integration with Dropbox? Any additional information is more than welcome!
-
Thanks for the nudge on this and happy Monday @"abhinavj86" I just followed up via email so please have a look at your inbox and we'll take it from there.
-
Hey @"HazelRevilla", sorry to hear about this. It sounds like instead of a shared folder, you joined a Dropbox for Business teams account. In that case, you'll need to ask your team admin to convert your account back to an individual account using these steps. From there, once your account has been converted, you'll need…
-
Hi @"kcostello", thanks for using Dropbox and happy Monday! I just wanted to mention that the transfer option is not actually missing from your context menu - it's just been renamed to 'Send a copy...'. When right-clicking (context menu) on files/folders from the desktop you will now see "Send a copy..." where you used to…
-
Hey @"abhinavj86", thanks for the nudge here. May I reach out via email to have a further look internally?
-
Hi @Arjun S., sorry to hear you're having issues with this. Could you please let us know the OS version of your devices and the version of our app installed there as well? Are you able to see the same files when you log into your account through a web browser on both devices? Any additional information is more than welcome!
-
Hey @"sapelzin", could you maybe try another browser and let us know if you see any difference? Also, can you check your account's home page and calculate the size of any folders you may have stored there?